بیانات مقام معظم رهبری در دانش آموختگی دانشجویان

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 115
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 586
بازدید سال : 6171
بازدید کلی : 91525

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395
نظرات

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: در این قیامت کبری و معرکه عظیم، ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح با اتکاء به نیروی ایمان و مقاومت و اعتماد به خدا و متکی به روح الله، قیامِ لله کردند و توانستند بر همه قدرت ها غلبه کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفتند: نسل گذشته شما چنین نسل پرافتخاری بود و اکنون شما جوانان میراث‌بَر آنها هستید.

ایشان با تجلیل از رشادت‌ها و جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های سرداران و امیران ارتش همچون صیادها و بابایی‌ها، خاطر نشان کردند: امروز همه دنیا اعم از دوست و دشمن، بر زبان و در دل خود به عظمت، هوشمندی، شجاعت و اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی معترف هستند.

رهبر انقلاب اسلامی ضمن تشکر از فرماندهان ارتش و فرماندهان دانشگاه های ارتش، در پایان سخنان خود تاکید کردند: به لطف و توفیق الهی، فردای کشور به مراتب بهتر و درخشان‌تر از امروز آن خواهد بود.

در ابتدای این مراسم، رهبر انقلاب اسلامی با حضور در یادمان شهدا، به شهیدان سرافراز ادای احترام و با قرائت فاتحه علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت کردند.

فرمانده کل قوا، سپس از یکان های حاضر در میدان سان دیدند.

در این مراسم، یک روحانی نمونه، یک ایثارگر نمونه، سه تن از فرماندهان، دو تن از اساتید و پژوهشگران و شش نفر از دانش آموختگان نمونه دانشگاه های ارتش هدایای خود را از دست فرمانده معظم کل قوا دریافت کردند. همچنین فرمانده دانشگاه شهید ستاری دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه را اخذ کرد و نماینده دانش آموختگان و نماینده دانشجویان دانشگاه شهید ستاری نیز مفتخر به دریافت درجه و سردوشی شدند.

قرائت سوگند نامه دانشجویان جدید، اجرای سرود دسته جمعی، و رزمایش میدانی «مدافعان حریم ولایت» از دیگر برنامه های مراسم امروز بود.


تعداد بازدید از این مطلب: 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود